Sunday, May 20, 2007

الرمز بيشجع الزمالك


تحديث

--------------------------------------------------------

امبارح لما نزلت العلم كنت عامل حسابي اكتب الموضوع انهارده ، بس بصراحه نفسي اتسدت ، مكنتش فاكر ان الماتش يطلع من طرف واحد بالطريقه ده
نفسي اعرف ليه الفرق الصغيره اللي زي الاهلي والترسانة والمقاولين بتيجي قصاد الزمالك وتدافع ويموتو نفسهم قدام الجون بتاعهم بالطريقه ده وكل هدفهم يطلعو باقل نتيجه
مع ان ده فرصة الفرق الصغيره اللي زي ده يطلعو في التلفزيون ويلعبو قصاد جمهور كبير
حتى الكورة في مصر مش هتتقدم طول مالفكر ده موجود
فرقه مغلوبة وبتضيع وقت والجمهور طالع فرحان جدا ان الماتش طلع اتنين بس
المفروض يلمو الفرق المغمورة ده ويخلوها تلاعب بعض بعيد عن الزمالك ، مش أي حد معدي يلاعب الاسياد عادي كده


انا زعلان ،اتنين بس ، هارد لاك يا زمالك ، مبروك الاهلي

48 comments:

AHMED SAMIR said...

ماكنتش اتمنى ابدا ان اول زيارة لمدونتك الجميلة دي وافاجىء بشعار الزمالك وانا اهلاوي حتى الموت
انما دة مايمنعش ان مدومنتك اكتر من روعة
ومش هقول بتمنالكم التوفيق
بس هقول الاهلي حديد
تحياتي ليكي وتمنياتي بالخسارة

-_- said...

زمالك مين بلا وكسة

مصر هى أمى said...

ياابنى قلتلك شيل الشعار المنيل ده
فضحت نفسك
لو ما تبتش وبقيت اهلاوى هنسحب منك لقب الرمز

Anonymous said...

هاى يا رمز
على فكرة انا عاجبنى فيك اوى انتمائك الفظيع دة للزمالك رغم الظروف الصعبة اللى بيمر بيها والاحباط اللى هو دائما عمله لجمهوره
دة شىء جميل اوى فيك ويابخت الزمالك بالرمز
على فكرة انا برضوا بشجع الزمالك
بوسى

Anonymous said...

Nael
بص بقة انت اللى بتجيبه لنفسك يعنى كان شوية ناس صغيرين اللى عارفيين و مكناش بنخلص من اللى بيحصللك بعد كل متش
يلا مش مهم انا اصلى من مشحعيين الناس اللى بيدافعوا عن قضيتهم حتى النهاية مهما كانت العواقب :)
Go On Nael me to from Zamalek Fans :)
The mot important person in your life .........

Anonymous said...

كفاية التعليقات اللى موجودة ومش مهم النتيجة وكل مرة تقول ميعادنا بعد المباراة وتتوكسو الشخص اللى بيحبك

شهيدة said...

أنا مش عارفة وقت المبارات امتى يا نائل
واشك اني أقدر أشوفها

لكن انت عارف اني بشجع الزمالك عشان انت بتشجعو

انت ما حطتش الصورة المتحركة بتاعة الزمالك ليه؟

عايزين نغيظ محمد عادل والتانيين شوية

ههههه


سلاااام

عباس العبد said...

متتصورش سعادتى و انا شايف الرمز بتاع اشرف و انزه و اقوى فريق على وجه البسيطة
الى الامام دائما
ارجو انك تشرفنى و تقرأ تدوينة انا كتبتها
اسمها
لماذا يكره الشعب المصرى النادى الاهلى
http://charkawy.blogspot.com/2006/12/blog-post_2316.html
و اخرى اسمها
درب الهوى
شكرا
لمحبى و مشجعى الزمالك
بارك الله فينا

http://charkawy.blogspot.com/2007/04/blog-post_25.html

bentfalestine said...

ههههههه اولا اتمنالكم التوفيق مع اني ماليش بكرة القدم و الفرق بس بالتوفيق لكل محبي ناديك المفضل و حبعتلك اماني بنت الجنوب اصلها برضو زملكاوية و حالفة يمين اول ما انزل مصر لتخليني زملكاوية .
دمت بسلام

Anonymous said...

Congratulation Nael
That is what expected from such a big team
I tottally agree with you El Ahly not qualified enough to face us :')
Any way we gave them chance to appear some how
Al Mabrouk ya amar:)
The most important person in your life.............

a7lam 3adya said...

ههههههههههههههههههههه لا والله؟

Anonymous said...

أكبر دليل على ان الأهلي كبير ، أنه بيفرح جمهور مصر كله ، و مبينساش غيره يفرح

مبروك يا زملكاوية

Anonymous said...

يا بنى الزمالك زمالك برضه بالرغم اللى حصلوا والطبيعى ان لما الاسد بيتعب شويه القرود بتظيط بس اهو رجع الاسد وحيعرف القرود مكانهم مبرووووووووووك يا زمالك يا اسد

reri said...

إنتوا فرحانين كده ليه
خايفه عليكوا أحسن يحصلكوا حاجه من الفرحه
براحه شويه
إنتوا صعبتوا علينا بقالكوا سنين ما شفتوش الفرحه الأهلي لأنه نادي عظيم وكريم قال يفرحكوا مره من نفسكوا ... عامل إنساني مش أكتر .. هههههههههه
خلوا عندكوا روح رياضيه

سلاماااااااااااات

FATMA said...

زملكاوي
الحمد لله
انا كنت خايفة احسن يكونو انقرضو

فؤاده said...

a.samir

اهلا بيك يا ريس وشكرا على كلامك الجميل
معلش حظك بقى ان انتى جيت في الوقت د ه
وبعدين هو لسه فيه اهلاوية ؟؟

فؤاده said...

sharm

طيب هو لو مش الزمالك هيبقى مين ؟؟

فؤاده said...

مصر هيه امي

هو الفوز بقى فضيحه ولا ايه ؟؟
ولا الفضيحه ان احنا كسبنا اتنين بس ؟؟
وبعدين ملكش دعوه بلقب الرمز يابني
انت لسه صغير

فؤاده said...

بوسي

اكيد كان لازم تكوني زملكاوية ، انا برضه كنت حاسس
وبعدين الانتماء ده احسن حاجه في الدنيا
خصوصا لفرقه بتكسب على طول زي الزمالك كده

فؤاده said...

most important person in my life.

الله يبارك فيكي
معاكي حق ، الفرق ده مش من مستوانا
احنا بنلاعبها شفقه عليهم
وبعدين هو ايه اللي كان بيحصلي بعد كل ماتش
اللي بيحصل ان انا بفضل اغيظ فيهم بعد كل فوز ، بس

فؤاده said...

الشخص اللي بيحبني

امتى حصل ده ، انا عمري قلت كده ولا عمرنا اتوكسنا ؟؟
حضرتك اللي رحت فين ؟
مش هشوفك غير بعد الناتش بسنه كالعاده ولا ايه ؟

فؤاده said...

شهيده

طبعا انتي عارفه ان احنا كسبنا ورساله التهنئه بتاعتك وصلتني

الله يبارك فيكي
وطبعا جمهور الزمالك يتشرف بوجودك معاه
الصورةبتاعت الزمالك جميله واناهحطها
ومتخافيش انا عامل مع محمد والقله اللي معاه الواجب

فؤاده said...

عباس العبد

وانت مش متخيل قد ايه انا فرحان بكلامك وبوجودك
دايما بحب اتعرف على المخلصين اللي زيك
واكيد ان شاء الله هروح اقرا الكلام اللي انت كاتبه

واللى اللقاء في الانتصارات القادمه

فؤاده said...

بنت فلسطين

الله يبارك فيكي
وانا بضم صوتي لاماني ولازم لما تنزلي تبقي زملكاوية
وبعدين اصلا مفيش حد تاني ممكن تشجعيه
يا ريت توصلي تهناتي لاماني

فؤاده said...

احلام عادية

ايوه طبعا ،هو انا قلت حاجه غير الحقيقه ؟

فؤاده said...

تامر

هو فعلا فرح جمهور مصر كله لما اتغلب امبارح وانت اللي الف مبروك على النتيجه الحلوه ده

فؤاده said...

riri

مين قال ان احنا فرحانين
بالعكس مفيش حد فرحان قدكم ان ربنا سترها معاكم
الف مبروك يا محظوظين

فؤاده said...

توتة توتة
ممكن بس تقوليلي عشان اكون عارف

هو انا ممكن اكون ايه غير زملكاوي ؟؟

فؤاده said...

نهله

هم فرحو عشان احنا سيبنالهم شوية بواقي من عندنا
بس يلا خلاص كفايه عليهم كده

مصر هى أمى said...

تصدق ان ادارة الاهلى هيا اللى غلطانة علشان لاعبتكوا
بالصف التانى
المفروض انها كانت تلاعبكوا بالكبار علشان تفضلوا ساكتين على طول
فعلا الفرحة مش سايعاكوا اول مرة تعملوها من تلات سنيين
يا حرام
والله الاهلى عمل كده علشان صعبتوا عليه بس
قلنا كفاية طلعتوا من افريقيا والعرب ولا حتى الدورى المصرى
فعلى الاقل نسيبلكوا حاجة تفرحكوا

بس مكناش عارفيين ان الفرحة هتجننكوا كده

أمــانــى said...

بيبى زمالك ببى زمالك
مــــــــبروك مـــــــــبروك شوفت حضرتك النحس اتفك ازاى لما سبت الفريق هيه هيه هيه
الف الف الف مــــــــــــبروك ويارب دائما وعقبال الموسم اللى جاى يكون كلها انتصارات يارب
سيبك منهم هم كدا لما تغلبوا قدام برشلونة كان ليهم الشرف انهم لعبوا معاه هههههههههههههههههههههههههه
يــــــــــارب فرحنا دايما يااااااااااااارب آمـــــــــــــين

شهيدة said...

مبرووووووووووووووك يا نائل

وعقبال ان كل أيامكم تكون فرح وسعادة

بس ابقوا ادعولنا احنا كمان

سلااام

Anonymous said...

ازيك يارمز
اد ايه البوست دة جميل تعرف والله اول لما الزمالك كسب الاهلى اول حاجة جت فى بالى انت هتعمل ايه فى الاهلويه على المدونة بس اللى انت عملتوا كان خفيف اوى عليهم
وعلى العموم الف مبرووووووووك للزمالك
بوسى

Unknown said...

ههههههههه
صح مش كده برده
علي فكره أنا أهلاويه
انت عارف الأهلي لعب بالفريق التاني مخصوص عشان يفرح جماهير الزمالك وعشان خاطر أوصه, نفسه مره يلعب ماتش قمه ومايدخلش فيه اجوان
يالا ياسيدي ألف مبرووووووك

فؤاده said...

اماني

الله يبارك فيكي
وان شاء الله انتصارات على طول كالعاده
مع اني مش هنسالك البوست بتاع الزمالك اللي انتي
كنتي كاتباه مرة عندك
فاكراه ؟

فؤاده said...

زينب

الله يبارك فيكي

وانتو ربنا يحميكو عشان الوضع عندكم صعب قوي
بس ان شاء الله تخلص عل خير

فؤاده said...

بوسي

الله يبارك فيكي
اللي اناعملته خفيف عشان النتيجه كانت صغيره
ده هم بتعاملو على انهم هم اللي كسبو
مش بقولك فرق مغمورة

مصر هى أمى said...

نائل
شوفت كلام اسراء

كلامها صح احنا حبينا بس مرة واحدة تفرحوا
بس مكناش مصدقين ان مرة تعمل فيكوا كده وتخليكوا مجانيين


يالا ما علينا نتقايل كمان تلات سنين

أمــانــى said...

بعد اذن حضرتك طبعا هارد على اسراء ومصر هى امى
شعار الاهلى يكفينا شرفآ وفخرآ اننا لعبنا مع برشلونة واحنا عايزين نفرح الزملكاوية مش مشكلة
مش عارفيين تقولوا ايه علشان الهزيمة
على فكرة برضو الزمالك مسكين عايش فى اسرة مفككة هيكون اللاعبين ايه
ممممممم
معذوريين مش بيعرفوا يذاكروا كويس
بس كفاية ولاد عمنا هم اللى جابين حقنا دايما
على فكرة حضرتك متزعلش من البوست بتاعى لانى اكتشفت انى سبب النحس
ههههههههههههههههههه

فؤاده said...

اسراء / محمد

بصراحه انا مش متابع الفرق المغمورة لدرجه ان انا اعرف التشكيل والفرقة الاولى والتانيه والكلام ده

اللي اعرفه ان احنا بننزل نكسب وبس

على العموم
الله يبارك فيكو

فؤاده said...

اماني

معاكي حق والله
الجماعه دول بيقولو كلام غريب واحنا اللي فرحناكم وحاجات غريبه كده
بصراحه بيصعبو عليه قوي
على فكره انا برضه عمري ما هنسالك البوست اللي انتي كتبتيه
لازم تكبتي اعتذار رسمي

Ehab said...

انا صحيح مبشجعش كوره بس ابويا زملكاوي وطبعا انا على طول زملكاوي زيه بس هو فيه حاجه عايز اسألها مين الأهلي اللي انت بتتكلم عنه ده بيلعبوا كوره يعني ولا شركه من بتوع مساحيق الغسيل
سلاااااااااااااااااااااااام

Hypatia said...

نائل
انا اول مره ادخل البلوج بتاعك وعجبنى موت موت و اللى خلانى اطير من الفرحه انى شفت شعار الزمالك انت متعرفش انا زملكاويه قد ايه ربنا يكملك بعقلك وتفضل مؤمن على طول و فرصه سعيده اوى اوى

reri said...

إنت لسه حاطط البوست ده
مش بقولك مش مصدقين نفسكوا من الفرحه
هههههههههههه
بهرج علي فكره
الأهلاويه روحهم رياضيه مش زي ناس


سلاماااااااااااات

فؤاده said...

الشنكوتي

ايوه طبعا الزمالك هو الفطره
اما الاهلى فتقريبا كده يقصدو مخبز الاهلي اللي جنب البيت عندنا

فؤاده said...

نسرين

مش متخيله قد ايه بتبسط بزيارات المخلصين اللي زيك
وبعدين اكيد هنفضل زملكاوية على طول
، على فكره انا شفت الموضوع الحميل بتاعك وعجبني موت
ودايما في الانتصارات كالعاده ان شاء الله

فؤاده said...

reri

انتو ليه مش مصدقين ان احنا مش فرحانين ولا حاجه
واديني يا ستي نزلت موضوع جديد عشان خاطرك

spellz said...

tesada2 sa3banin 3alayaa :D
msh hata5do l kass brdo :D:D:D

efra7olko yomiin maygrash 7agga